BWHS ma doświadczenie w prowadzeniu takich sporów m. in. dla podmiotów z branży telekomunikacyjnej, IT, ubezpieczeniowej.
W przypadku sporów tego rodzaju coraz częściej nadzwyczajnego znaczenia nabiera sprawne zabezpieczenie roszczenia Klienta, w tym zwłaszcza poprzez czasowe zakazanie dokonywania dalszych naruszeń. Tylko takie działanie jest bowiem w stanie zapobiec szkodzie i utracie pozycji rynkowej przez przedsiębiorcę pokrzywdzonego czynami nieuczciwej konkurencji, a z doświadczenia BWHS wynika, że wielokrotnie również prowadzi do ugodowego zakończenia sporu. BWHS szczyci się dużym doświadczeniem w szybkim przygotowaniu i wykonaniu skutecznych wniosków o zabezpieczenie.
Wsparciem zespołu procesowego w tego rodzaju sprawach jest rozbudowany dział ochrony konkurencji i konsumentów, w skład którego wchodzą m. in. prawnicy posiadający wieloletnie doświadczenie w pracy w UOKiK.