Aż 72% Polaków uczestniczy w co najmniej jednym programie lojalnościowym. To już nie tylko dodatek – to obowiązkowy element strategii firm, które myślą o długofalowej relacji z klientem. Programy lojalnościowe pomagają m.in. zwiększyć sprzedaż, wzmacniać świadomość marki oraz zbierać cenne dane o preferencjach kupujących w celu działań marketingowych.

Jak działać skutecznie i zgodnie z prawem?⚖️

Weronika Herbet-Homenda z BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy w bezpłatnym raporcie ,,Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży w 2025 roku” na łamach Marketer+ odpowiada m.in. na pytania:

🔸dlaczego regulamin programu lojalnościowego musi być zgodny z „Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną” i jakie obowiązki z tego wynikają,

🔸czym jest zasada informowania o najniższej cenie z ostatnich 30 dni i dlaczego dotyczy także promocji lojalnościowych,

🔸jakie nowe wymagania wprowadza „Prawo komunikacji elektronicznej” w zakresie zgód marketingowych i ich zgodności z RODO,

🔸jak wdrożyć nowe regulacje dotyczące zgód marketingowych, aby uniknąć ryzyka naruszenia przepisów i sankcji ze strony UOKiK.

Kliknij, aby pobrać BEZPŁATNY raport.